Kayıtlar

Temmuz 23, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

HAZİRAN 2017 PERAKENDE SATIŞLARI

PERAKENDE SATIŞLAR 2017 HAZİRAN MARKA TOPLAM YERLİ İTHAL TOPLAM ALFA ROMEO 0 24 24 ASTON MARTIN 0 2 2 AUDI 0 2.177 2.177 BENTLEY 0 1 1 BMW 0 1.409 1.409 CHERY 0 0 0 CITROEN 1 2.649 2.650 DACIA 0 3.583 3.583 DS 0 1 1 FERRARI 0 1 1 FIAT 10.165 525 10.690 FORD 5.535 3.645 9.180 GEELY 0 0 0 HONDA 1.581 666 2.247 HYUNDAI 2.209 2.422 4.631 INFINITI 0 10 10 ISUZU 141 8 149 IVECO 0 152 152 JAGUAR 0 23 23 JEEP 0 188 188 KARSAN 119 0 119 KIA 0 1.153 1.153 LAMBORGHINI 0 1 1 LAND ROVER 0 176 176 LEXUS 0 2 2 MASERATI 0 4 4 MAZDA 0 161 161 MERCE...

OTO SERVİS ŞİKAYETLERİ

Resim
Oto servislerinde yapılan yanlış arıza tespitleri, yanlış tamir, bakım veya onarım hizmeti sonrasında araç sahibinin mağdur olma durumu ülkemizde maalesef mümkün.Kaliteli,işi bilen ,saygın kazanmış  eleman bulmak otomotiv sektöründe zor olduğu için servise alıp yetiştirilmeye çalışan elemanların hataları müşterilerin servisten şikayetçi olmalarına sebep olabiliyor. Oto servislerinde çalıştırılacak elemanların bu alanda eğitim alan, sertifikalı ve uzman olması oto servislerinde şikayetleri azaltacaktır.  Oto servislerinde müşteri kendisine bilgi verilmeden arıza tespit edip, müşteriden onay alınmadan yapılan işlemlerdir.Müşteri getirdiği aracın ilk şikayetini öncelikle giderilmelidir , daha sonra araçta arıza var ise arıza tespit edilip, müşteriye bilgi verilmelidir.Ülkemizde en büyük sorunlardan birisi ise otomotiv sektöründe, müşterinin aracına, müşteriye bilgi vermeden, parçaların değiştirilmesi ve onarımının yapılmasıdır. Gelişen teknoloji çerçevesinde araçların ta...