Kayıtlar

Aralık 3, 2017 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

YEDEK PARÇA PAZARLAMA FAALİYETLERİ

Resim
                     KAMPANYALAR TAKVİMİ DÜZENLENMELİ  HEDEF        ↧   Her fırsatı değerlendirin:  > Müşteriye kendi faaliyet alanıyla ilgili promosyon teklifinde bulunun.   >  Profesyonel çalıştığımızı gösterin: Müşterimize,  her müşteri gereksinimine uygun ürün ve hizmet sağlandığını göstermelisiniz.    Yıllık Kampanya Programı                          > Yılın gerçekleşmiş satış analizlerini düzenleyin, ürün serisi, satış kanalı (Mağazadan satış, tele-pazarlama olanakları, vs.) ve müşteri tipine göre satış hedefleri gerçekleşme yüzdelerini belirleyin.  > Büyük sapmaları belirleyin.  > Yıllık promosyon programını, öngörülen promosyonların hedeflerimiz ve ü...