YEDEK PARÇA SATIŞ HEDEFLERİ
YEDEK PARÇA SATIŞ NOKTALARI Müşteri tabanını segmentlere ayırarak müşteri tipine göre satış noktalarını belirlemek. Her müşteri için satış ve pazarlama hedefleri belirlemek Satış bölgesini belirlemek. Müşteri profilini, ciddi rekabet firmalarını ve ürünleri tanımak. Müşteri potansiyeli ile ilgili bir veri taban oluşturmak ve bunu sürekli güncelleştirmek. Yedek parça ve aksesuarlar satış programı belirleme sırasında, yeni araç satışları ile sağlanacak ilave artışları göz önünde bulundurmak. Yıllık ve aylık promosyon programı geliştirmek ve takip etmek. Promosyonların reklamını yapmak ve bunların satış koşulları ile birlikte tanıtmak Servislerinizde , sürekli güncel teknik ve satış belgelerinin bulunmasını sağlamak ve bu belgelerden yedek parça ve aksesuar satış esnasında yararlanmak. Telefon, faks , internet aracılığı ile müşteri araştırması ve takibini oluşturmak. Şirket müşterilerine , kararlaştırılan tarih ve süreye uyarak , sipariş teslimatlarını sağlamak. ...