YEDEK PARÇA SATIŞ HEDEFLERİ
YEDEK PARÇA SATIŞ NOKTALARI
- Müşteri tabanını segmentlere ayırarak müşteri tipine göre satış noktalarını belirlemek.
- Her müşteri için satış ve pazarlama hedefleri belirlemek
- Satış bölgesini belirlemek.
- Müşteri profilini, ciddi rekabet firmalarını ve ürünleri tanımak.
- Müşteri potansiyeli ile ilgili bir veri taban oluşturmak ve bunu sürekli güncelleştirmek.
- Yedek parça ve aksesuarlar satış programı belirleme sırasında, yeni araç satışları ile sağlanacak ilave artışları göz önünde bulundurmak.
- Yıllık ve aylık promosyon programı geliştirmek ve takip etmek.
- Promosyonların reklamını yapmak ve bunların satış koşulları ile birlikte tanıtmak
- Servislerinizde , sürekli güncel teknik ve satış belgelerinin bulunmasını sağlamak ve bu belgelerden yedek parça ve aksesuar satış esnasında yararlanmak.
- Telefon, faks , internet aracılığı ile müşteri araştırması ve takibini oluşturmak.
- Şirket müşterilerine , kararlaştırılan tarih ve süreye uyarak , sipariş teslimatlarını sağlamak.
Yorumlar