PSA, ÇOK MARKALI TEDARİK YEDEK PARÇA STRATEJİSİ İLE İLERLİYOR...

PSA, ÇOK MARKALI TEDARİK YEDEK PARÇA STRATEJİSİ İLE İLERLİYOR... PSA, grubun kurumsal büyüme stratejisinin bir parçası olarak rakiplerin yedek parçalarının satılmasını içeren çok markalı bir satış sonrası teklifiyle öne çıkıyor. Fransız OEM, amacının, satın alma gücü veya araçlarının yaşları ne olursa olsun, tüm dünyadaki satış sonrası beklentilerini karşılamak olduğunu söyledi. Şirketin çoklu marka yedek parça dağıtım etiketi Distrigo, PSA’nın odağını tamamen kendi markaları için OEM parçaları tedarik etmekten dünya çapındaki tüm araçlar için bağımsız onarım pazarını kapsayan bir şeye kaydırmak amacıyla hayata geçti. Distrigo, Avrupa'da yedek parçaların yetkili ve bağımsız araç tamir atölyelerine dağıtılması için tek durak noktası olan 130 merkezden oluşan bir ağ kurmuştur. Gruba göre teklif, Distrigo’nun depolarında ve 29 ortak tedarikçide depolanan 100.000’den fazla parça ile neredeyse tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. PSA'nın iddialarına göre bu tem...