PSA, ÇOK MARKALI TEDARİK YEDEK PARÇA STRATEJİSİ İLE İLERLİYOR...

PSA, ÇOK MARKALI TEDARİK YEDEK PARÇA STRATEJİSİ İLE İLERLİYOR...





PSA, grubun kurumsal  büyüme stratejisinin bir parçası olarak rakiplerin yedek parçalarının satılmasını içeren çok markalı bir satış sonrası teklifiyle öne çıkıyor.
Fransız OEM, amacının, satın alma gücü veya araçlarının yaşları ne olursa olsun, tüm dünyadaki satış sonrası beklentilerini karşılamak olduğunu söyledi.

Şirketin çoklu marka yedek parça dağıtım etiketi Distrigo, PSA’nın odağını tamamen kendi markaları için OEM parçaları tedarik etmekten dünya çapındaki tüm araçlar için bağımsız onarım pazarını kapsayan bir şeye kaydırmak amacıyla hayata geçti.

Distrigo, Avrupa'da yedek parçaların yetkili ve bağımsız araç tamir atölyelerine dağıtılması için tek durak noktası olan 130 merkezden oluşan bir ağ kurmuştur. Gruba göre teklif, Distrigo’nun depolarında ve 29 ortak tedarikçide depolanan 100.000’den fazla parça ile neredeyse tüm ihtiyaçlarını karşılıyor. PSA'nın iddialarına göre bu teminatın kapsamı otomobil üreticileri arasında emsalsiz.

İki yıldan biraz daha uzun bir süre önce lanse edilen Distrigo sadece Fransa, Belçika ve Lüksemburg’u kapsıyordu. Şimdi Avrupa'da da Almanya, Hollanda, İspanya, Portekiz, İtalya, İngiltere, Avusturya , İsviçre ve Türkiye'de bulunmaktadır.
                                                                                                                             
Çin'de, bu yılın başlarında PSA’nın yedek parça dağıtıcısı Jian Xin’i satın alması ve grubun uzun süredir kurulmuş olan Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) ortak girişimi ile ilk dağıtım merkezinin açılmasının ardından hizmet sunuldu. Latin Amerika'da Distrigo, Brezilya'daki SK ve Arjantin'deki Etman grubu ile ortak girişimler yoluyla varlığını sürdürmektedir.

Genişleme, bu yıl Almanya için planlanan altı dağıtım merkezi ile devam ediyor: biri Mainz'da PSA Retail tarafından yönetildi, biri Hamburg, Berlin ve Kassel'de Dürkop & Dello, biri Korschenbroich'de Certus ve biri Osnabruck'taki Rahenbrock Gruppe tarafından yönetildi. şirket sözcüsü Automotive Logistics’e konuştu. Almanya'da gelecek yıl dokuz tane daha yapılması planlanıyor, ancak daha fazla ayrıntı sunulmamasına rağmen.

Distrigo aslında Peugeot, Citroën ve DS Automobiles'e dayanıyordu. 2017 yılında satın alınan Opel ve Vauxhall markaları, Ocak 2020'ye kadar etiketin dağıtım sistemine tam olarak entegre olacak.

Ayrıca Distrigo, PSA’nın Fransa’daki Vesoul’ındaki ana deposunda depolanan 220.000’i ile bu yılın başlarında da lastik sattı.

Distrigo, bakım ve yıpranma değişimleri için çok markalı Eurorepar ürün yelpazesi ile orijinal yedek parçaları pazarlamaktadır. PSA, Eurorepar’ın işletmesi aynı zamanda grubun markalarını koruma ve sahtecilikle mücadele etme taahhüdünü de gösteriyor.

“Parçalarının yüzde altmışı şimdi grubun 2017'de tanıtdığı güvenlik etiketine sahip. Etiket, her bir ürüne benzersiz, izlenebilir bir kimlik veriyor ve ürünün orijinalliğini doğrulamak için taranabilen ayrı bir QR kodu içeriyor” dedi.

Sahte olmayan etiket Peugeot, Citroën ve DS OEM parçaları, Eurorepar parçaları ve aksesuarları için tüm ambalajlara yerleştirilir ve gümrük memurlarının, tamircilerin ve müşterilerin bir parçanın orijinalliğini kontrol etmesine izin verir.

Bu arada, genişleme cephesinde, PSA'nın çok markalı bakım ve onarım ağı Euro Repair Car Service, Fransa'nın ana üssündeki varlığını arttırdı ve Cezayir, Türkiye, Rusya, Bulgaristan, Yunanistan, Fas, İsveç ve Suudi Arabistan'da yer açtı Geçen yılda. Toplam ev sahibi ülke sayısı şimdi 22'de.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELEKTRİKLİ ARACI ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİZ?

YEDEK PARÇA BÖLGE MD. GÖREV TANIMI HAKKINDA

OTOKOÇ KİMDİR?