SERVİS GİRİŞLERİNE KİOSKLAR KONABİLİR Mİ?

SERVİS GİRİŞLERİNDE KİOSK
Yetkili servis girişlerine konulan kiosklarda araç  sahipleri almak istedikleri servis hizmetlerini seçebiliyor, servis iş emirlerini açabiliyor ve ödemelerini yapabiliyor
Servislerin  önümüzdeki yıllar için stratejisinin çatısını oluşturan dijitalleşme ve yapay zekanın müşteri faydasını maksimize etmek için kullanılması mottosuna  Servislerde  son yıllarda dijitalleşme çalışmalarına güçlü bir örneği Türkiye’deki servis kullanıcıları için Satış Sonrası Hizmetler alanında sundu. 
Yetkili Servislerde  hizmete giren Self Reception, günümüzde dijitalleşmenin yaşamı kolaylaştırma ve zaman tasarrufuna katkısına güçlü bir örnek.. 
Araç sahiplerine yetkili servis noktalarında otomobilleriyle ilgili tüm ekspres servis hizmetlerini online olarak başlatma, takip etme ve sonlandırma imkanı tanıyor. Havalimanlarında, online check-in hizmetinin bir benzeri olan Self Reception, Araç  sahiplerinin kiosklardaki akıllı anahtar okuyucu alanına otomobillerinin akıllı anahtarlarını tanıtmasıyla başlatılıyor. Böylece, araç ile ilgili kilometre, bakım zamanı gibi tüm güncel bilgiler, anında servis işlemlerinin takip edildiği yazılıma aktarılıyor. 
Sonrasında kullanıcılar, Araçlar  ilgili talep ettikleri ekspres servis hizmetini seçerek, servis iş emrini hazırlıyor. Servis danışmanları bu talebi karşılayarak, otomobili hemen servis alanına alıyor. Servis işlemleri bittiğinde de Araç  sahipleri, ödemelerini yine bu kiosklardan yapıp otomobillerini teslim alıyor. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELEKTRİKLİ ARACI ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİZ?

YEDEK PARÇA BÖLGE MD. GÖREV TANIMI HAKKINDA

OTOKOÇ KİMDİR?