DİSTRİGO YENİ YEDEK PARÇA KATALOĞU



                   DİSTRİGO YENİ ONLİNE ÇOK MARKALI YEDEK PARÇA

                                  KATALOĞU SERVİCE BOX MULTİ-BRAND'I PİYASAYA SÜRDÜ






  •     Tamirciler için hayatı kolaylaştıran yeni bir sistem
  •      Doğru onarımlar için hassas teknik veriler, hızlı şekilde gönderilmesini sağlamak
  •      Garajlar için verimlilik artışı sağlayan verimli ve kapsamlı bir hizmet
  •      Site 22 dilde ve 86 ülkede mevcuttur. Mobil versiyon ve diğer özellikler 2020'nin başlarında piyasaya sürülmek üzere sıralanmıştır. 
    Tamircilerin hayatını kolaylaştıracak şekilde tasarlanan yeni Service Box Multi-Brand, profesyonel bir aletin hassasiyetini arttırırken, halka açık bir web sitesi olarak da kullanımı kolaydır. Optimize edilmiş kullanıcı deneyimi zaman kazandırır ve tamircilere verimlilik artışı sağlar.
    1. Parça sipariş etmenin kullanıcı dostu ve hızlı bir yolu
    2. Azaltılmış tıklama sayısı ve kolay gezinme
    3. Tamirci’nin Distrigo merkezi aracılığıyla kişiselleştirilmiş satın alma şart ve koşullarıyla birlikte görüntülenen Tavsiye edilen perakende satış fiyatları
    4.  Tedarik zinciri boyunca parça bulunabilirliğinin görüntülenmesi (varsa alternatif onarım kaynakları dahil) 
     
    Tedarik zinciri boyunca parça bulunabilirliğinin görüntülenmesi (varsa alternatif onarım kaynakları dahil)  
  • Daha doğrusu, Service Box Multi-Brand açık, ayrıntılı teknik veriler sağlar ve tamircilerin her onarım için en iyi parçaları seçmesine yardımcı olur. 
  • Her bir parça ailesi için uygun teknik kriterler vurgulanarak, doğru parça seçimi kolaylaştırılmıştır
  • Orijinal referans veya ekipman tedarikçisi referansları aracılığıyla parça seçimi
         Orijinal parça numaralarının ve ilgili tedarikçilerin sistematik gösterimi
  •  Gözden geçirilmiş bir özellik olan “Araba Seçici”, kayıt verilerini veya şasi numarasını kullanarak bilgilerin tanımlanmasını kolaylaştırır (bilgilerin halka açık ve erişilebilir olduğu ülkelerde).                                                                                                                                                                                                                        
    Verimli ve kapsamlı Service Box Multi-Brand, teknisyenlerin, abonelik seviyelerine bağlı olarak, en son teknolojiye sahip bir onarım için gerekli tüm teknik belgelere erişmelerini sağlar:   
  •  Üreticinin hizmet programları planlarının belirlenmesi
         
  • Tavsiye edilen işçilik zamanlarının gösterimi
          
  • Bir teklifin anında hesaplanması
        
  •  Onarım yöntemlerine kolay erişim, açık, bilgilendirici ve resimli bir şekilde sunulur.                                                                                                                                                                      
2020'nin başlarında, Service Box Multi-Brand iki yeni özellik ile geliştirilecek:
  • Tamircinin, parçalarını sipariş etmesini ve araç üzerinde çalışırken doğrudan atölyeden ayrılmadan teknik yöntemlere başvurmasını sağlayan mobil versiyon.
  •  Doğrudan yönetim, Bayi Yönetim Sisteminden (DMS) ve ayrıca teşhis aracı aracılığıyla bağımsız mekanikçilerin sepet öğelerini iki kez girmek zorunda kalmasından kurtarır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ELEKTRİKLİ ARACI ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİZ?

YEDEK PARÇA BÖLGE MD. GÖREV TANIMI HAKKINDA

OTOKOÇ KİMDİR?