DİSTRİGO YENİ YEDEK PARÇA KATALOĞU
DİSTRİGO YENİ ONLİNE ÇOK MARKALI YEDEK PARÇA
KATALOĞU SERVİCE BOX MULTİ-BRAND'I PİYASAYA SÜRDÜ
- Tamirciler için hayatı kolaylaştıran yeni bir sistem
- Doğru onarımlar için hassas teknik veriler, hızlı şekilde gönderilmesini sağlamak
- Garajlar için verimlilik artışı sağlayan verimli ve kapsamlı bir hizmet
- Site 22 dilde ve 86 ülkede mevcuttur. Mobil versiyon ve diğer özellikler 2020'nin başlarında piyasaya sürülmek üzere sıralanmıştır.
Tamircilerin hayatını kolaylaştıracak şekilde tasarlanan yeni Service Box Multi-Brand, profesyonel bir aletin hassasiyetini arttırırken, halka açık bir web sitesi olarak da kullanımı kolaydır. Optimize edilmiş kullanıcı deneyimi zaman kazandırır ve tamircilere verimlilik artışı sağlar.
- Parça sipariş etmenin kullanıcı dostu ve hızlı bir yolu
- Azaltılmış tıklama sayısı ve kolay gezinme
- Tamirci’nin Distrigo merkezi aracılığıyla kişiselleştirilmiş satın alma şart ve koşullarıyla birlikte görüntülenen Tavsiye edilen perakende satış fiyatları
- Tedarik zinciri boyunca parça bulunabilirliğinin görüntülenmesi (varsa alternatif onarım kaynakları dahil)
Tedarik zinciri boyunca parça bulunabilirliğinin görüntülenmesi (varsa alternatif onarım kaynakları dahil) - Daha doğrusu, Service Box Multi-Brand açık, ayrıntılı teknik veriler sağlar ve tamircilerin her onarım için en iyi parçaları seçmesine yardımcı olur.
- Her bir parça ailesi için uygun teknik kriterler vurgulanarak, doğru parça seçimi kolaylaştırılmıştır
- Orijinal referans veya ekipman tedarikçisi referansları aracılığıyla parça seçimi
Orijinal parça numaralarının ve ilgili tedarikçilerin sistematik gösterimi - Gözden geçirilmiş bir özellik olan “Araba Seçici”, kayıt verilerini veya şasi numarasını kullanarak bilgilerin tanımlanmasını kolaylaştırır (bilgilerin halka açık ve erişilebilir olduğu ülkelerde).
Verimli ve kapsamlı Service Box Multi-Brand, teknisyenlerin, abonelik seviyelerine bağlı olarak, en son teknolojiye sahip bir onarım için gerekli tüm teknik belgelere erişmelerini sağlar: - Üreticinin hizmet programları planlarının belirlenmesi
- Tavsiye edilen işçilik zamanlarının gösterimi
- Bir teklifin anında hesaplanması
- Onarım yöntemlerine kolay erişim, açık, bilgilendirici ve resimli bir şekilde sunulur.
- Tamircinin, parçalarını sipariş etmesini ve araç üzerinde çalışırken doğrudan atölyeden ayrılmadan teknik yöntemlere başvurmasını sağlayan mobil versiyon.
- Doğrudan yönetim, Bayi Yönetim Sisteminden (DMS) ve ayrıca teşhis aracı aracılığıyla bağımsız mekanikçilerin sepet öğelerini iki kez girmek zorunda kalmasından kurtarır.
Yorumlar